Ulf Berglunds profil
| Recensioner | 1 |
Recensioner
Recension om Wärdshuset Gamla Linköping, Linköping
offentliggjord mer än 14 år sedan
Torraste tekakan jag blivit bjuden på den hade säker stått på bordet i många timmar. Glest med pålägg. Inlagd strömming på skinka hur kan man komma på något sådant? Hiss som inte fungerade. Som sagt uselt