.
df3e65070aca4699ae59e88f8bb13f06

Ulf Berglunds profil

Recensioner 1

Recensioner

Recension om Wärdshuset Gamla Linköping, Linköping

offentliggjord mer än 14 år sedan

Torraste tekakan jag blivit bjuden på den hade säker stått på bordet i många timmar. Glest med pålägg. Inlagd strömming på skinka hur kan man komma på något sådant? Hiss som inte fungerade. Som sagt uselt
Skriva kommentar Rapportera recension