.
b8c39e9878354f0199cce01b9db17e70

tommy peltolas profil

Recensioner 1

Recensioner

Recension om Flytt & Städfix Mälardalen AB, Köping

offentliggjord mer än 2 år sedan

UNDVIK. Tyvär allt dåligt. Håller med om att personal verkligen pushar på betalning direkt via swish. De vet nog att många ej är nöjda och inte vill betala. Fick oxå dyra grejer förstörda vid flytten! Och deras städ gick inte igenom så fick betala 2000 kr till min hyresvärd. Och de tog 4000 extra för (dålig) städ. Sen var de inte intresserade av att lösa situationen heller.
Lägg till kommentar Rapportera recension