Marijana Sundins profil
| Recensioner | 1 |
Recensioner
Recension om Bäckebols Symaskiner, Kungsbacka
offentliggjord mer än 4 år sedan
Lämnade in min symaskin för reparation /för att kunna få ihop både övre och nedre tråden/. Jag fick löfte att den ska vara färdig efter en vecka. Han skulle ringa men när han inte hörde av sig ringde jag efter 2 veckor och fick en chock då jag fick pris 1200 kr vilket var för en full service och som Kjell sa ” det är ju en gammal maskin” Det hade jag inte beställt. Han borde höra av sig om det är något annat som bör repareras och inte ta egna beslut. Samt kostar en ny symaskin/ samma modell 1600 kr. Ett ohederligt sätt att arbeta på. Rekommenderar INTE!!! Begär prisförslag innan reparationen startar