marie.erlandss profil
| Recensioner | 2 |
Recensioner
Recension om Lillians Trafikskola, Östersund
13 maj 2025
Kan starkt rekommendera Lillians Trafikskola! Hon är väldigt duktig att lära ut, lugn, pedagogisk och psykologisk och låter dig ta det i den takt du behöver! Ger av sin tid och energi även på sin lediga tid och plus att hon är trevlig och glad! Kan koppla av innan lektion med en kopp kaffe och bara prata om ditt och datt. Tacksam att jag hittat en sådan bra lärare!
Marianne E.
Recension om Salong Costa del Sol, Östersund
offentliggjord mer än 2 år sedan
Varmt och trevligt bemötande. Rent och fräscht, det är som att komma hem när man kommer dit. :) Minns alla solarium så här på 80 - talet, det var alltid så avkopplande och allt finns till hands som Badlakan, duschtvål, hårtork, hudlotion m.m. och det här har hon (kommer tyvärr ej ihåg namnet på kvinnan som äger) sett till att det också finns på Salong Costa Del Sol! Så himla mysigt!
Solariet är väl rengjort och man känner sig trygg att lägga sig där utan att se svettfläckar o hårstrån. Det är också stans billigaste pris, då det bara kostar 50 kr. Rekommenderas starkt!