Maria Nicklassons profil
| Recensioner | 1 |
Recensioner
Recension om Salong Gränden AB, Ulricehamn
offentliggjord mer än 2 år sedan
Ger de finaste rekommendationer till denna duktiga frisörska! Var mycket noga med att jag skulle få frisyren precis som jag ville ha den. Resultatet blev den bästa klippning jag fått på flera år. Tack! Återkommer när jag har vägarna förbi Ulricehamn!