.
df3e65070aca4699ae59e88f8bb13f06

Lars-Ove Danielssons profil

Recensioner 1

Recensioner

Recension om Österåkersdoktorn AB, Åkersberga

offentliggjord mer än 2 år sedan

Sedan Mariana Ducaru slutade och en läkare som jag inte minns namnet på som gick i pension så har den här mottagningen fallérat totalt. Här får man mediciner som ställer till mer besvär än att vara till någon hjälp. Har hört flera som tycker som skribenten tyvärr. Tråkigt men sant.
Skriva kommentar Rapportera recension