Lars-Ove Danielssons profil
| Recensioner | 1 |
Recensioner
Recension om Österåkersdoktorn AB, Åkersberga
offentliggjord mer än 2 år sedan
Sedan Mariana Ducaru slutade och en läkare som jag inte minns namnet på som gick i pension så har den här mottagningen fallérat totalt. Här får man mediciner som ställer till mer besvär än att vara till någon hjälp. Har hört flera som tycker som skribenten tyvärr.
Tråkigt men sant.