Julia Hanssons profil
| Recensioner | 1 |
Recensioner
Recension om JYSK Älvängen, Älvängen
offentliggjord mer än 3 år sedan
Kundservice är väl något ingen av de fem anställda som jobbade idag visste vad det var för något. Tack så hemskt mycket för ingenting.