J Törnquists profil
| Recensioner | 1 |
Recensioner
Recension om Fribrocks Service i Skåne AB, Eslöv
offentliggjord mer än 3 år sedan
Vi lämnade in vår bil för reparation av skada. Lämnade in bilen med halv tank, fotade även mätarställningen. När vi hämtar ut bilen är tanken tom och 27 mil extra på mätarställning!
Dom har mage att stå och ljuga en rakt upp i ansiktet att ingen rört bilen!