.
9b7e8791eeda4914b5989a413d66040a

Hwarang Benihmes profil

Recensioner 1

Recensioner

Recension om Livsmedel Och Kiosk, Jönköping

28 april 2026

Den här kiosken är tyvärr inte att lita på. Flera gånger har priserna varit betydligt högre än vad som anges, särskilt sent på kvällen när kunderna är berusade och mindre uppmärksamma. Det känns oärligt och utnyttjande. Rekommenderas inte om du vill handla tryggt och rättvist.
Skriva kommentar Rapportera recension