Hwarang Benihmes profil
| Recensioner | 1 |
Recensioner
Recension om Livsmedel Och Kiosk, Jönköping
28 april 2026
Den här kiosken är tyvärr inte att lita på. Flera gånger har priserna varit betydligt högre än vad som anges, särskilt sent på kvällen när kunderna är berusade och mindre uppmärksamma. Det känns oärligt och utnyttjande. Rekommenderas inte om du vill handla tryggt och rättvist.