.
df3e65070aca4699ae59e88f8bb13f06

Hwarang Benihmes profil

Recensioner 1

Recensioner

Recension om Livsmedel Och Kiosk, Jönköping

28 april 2026

Den här kiosken är tyvärr inte att lita på. Flera gånger har priserna varit betydligt högre än vad som anges, särskilt sent på kvällen när kunderna är berusade och mindre uppmärksamma. Det känns oärligt och utnyttjande. Rekommenderas inte om du vill handla tryggt och rättvist.
Skriva kommentar Rapportera recension