.
df3e65070aca4699ae59e88f8bb13f06

Elisabeth Sandström Ahlviks profil

Recensioner 1

Recensioner

Recension om Bergslagscenter, Karlskoga

offentliggjord mer än 6 år sedan

Bedrägeri på hög nivå Var på morsdag fråga tre virriga tjejer som höns vad hemleverans skulle kosta på bergslagscenter i karlskoga två visste inte men en i kassan utbrast att det är gratis efter kollat i pärmen. Nöjd gick jag och kollade på körsbärsträd och peka mott ett bergkörsbärsträd som såg ut som en buske och sa att jag ville få hemleverat bergkörsbärsbusken. Dem sa att pga det var morsdag och covid 19 kunde nog dem inte levererat samma dag. Men högst två veckor skulle det ta och kosta mellan 600-1000 kr. Några veckor senare fick jag ett samtal att trädet var beställt och leveveras v.27. 13 augusti kom leveransen med ett enormt träd som jag skämtade var redan färdig växt. Jag drog fram swish som vi hade kommit överens om och utbrast hur mycket blev slutsumman?! Dem vägrade berätta och sa att dem ringer senare eller skickar faktura istället. Dum och naiv tog jag emot trädet samt 3 påsar gödsel/jord. Fick en faktura på 4373 kr. Ringt dem men dem vägrar erkänna att dem gjort fel. Och vi fick inget skriftligt när vi beställde. Edit; Ja enligt bergslagscenter i karlskoga har jag krävt ett storstamsträd på telefon efter jag var i butiken och dem då påtallat vad det kostar till mig. Men jag har aldrig hört ordet storstamträd innan idag. Och inte fått något mer pris än 600-1000kr.
Skriva kommentar Rapportera recension