.
df3e65070aca4699ae59e88f8bb13f06

C.G Walléns profil

Recensioner 1

Recensioner

Recension om Stjärnurmakarna, Uppsala

offentliggjord mer än 3 år sedan

Nej, jag hade en sämre helhetsupplevelse än gemeneman som skriver recensioner. Det var bestämt för få expediter i affären. Följden blev att mitt kort debiterades 2 gånger för samma klocka. Dessutom hade jag knappt lämnat området där affären ligger när jag snopet såg att klockan inte fungerade. Nå, det var bara att vända om. Inget fel på klockan utom ett uttjänt batteri. Expediten var mycket vänlig men stressad. Detta ger ett mycket dåligt intryck. Det går inte att komma fram telefonledes på grund av låg bemanning. För vänlighet=5 stjärnor. Expediering= 2 stjärnor.
Skriva kommentar Rapportera recension