Alma Kanizas profil
| Recensioner | 1 |
Recensioner
Recension om Hejdegrillen & Pizzeria, Linköping
offentliggjord mer än 3 år sedan
Stans bästa kebab!! :) Pommesen är riktigt krispiga & goda! Menyn i sig, kebabtalrik är riktigt god!
Maten är riktigt bra inpackad & hinner levereras varmt! :) Det gillar vi!
Har alltid tyckt om maten på Hejdegrillens restaurang! :D