.
df3e65070aca4699ae59e88f8bb13f06

Alma Kanizas profil

Recensioner 1

Recensioner

Recension om Hejdegrillen & Pizzeria, Linköping

offentliggjord mer än 3 år sedan

Stans bästa kebab!! :) Pommesen är riktigt krispiga & goda! Menyn i sig, kebabtalrik är riktigt god! Maten är riktigt bra inpackad & hinner levereras varmt! :) Det gillar vi! Har alltid tyckt om maten på Hejdegrillens restaurang! :D
Skriva kommentar Rapportera recension