AK47s profil
| Recensioner | 1 |
Recensioner
Recension om Taxi Plus Skåne, Hörby
offentliggjord mer än 2 år sedan
En riktig bra förare och är väldigt fokuserade inom trafiken. Han har väldigt bra priset som passar mig bäst. Hans service är bra och han är i tid när det gäller inom bokning. Han har en ren och en snygg bil med komfort 👍🏼👍🏼👍🏼