Malenkig , offentliggjord mer än 5 år sedan
Jag kom in med jämnlångt hår och bad om en toppning. Den manlige frisören, som tydligen är ägare, klippte raskt av en dm i luggen utan att fråga först. När klippningen var klar var det dels väldigt ojämnt, dels en helt annan frisyr än jag bett om. Jag kom tillbaka och förklarade att jag inte var nöjd, och erbjöds inte ens att de skulle rätta till de väldigt ojämna delarna. Dessutom tog de inte 280 som det stod på skylten, utan 320 trots att de inte fönade, tvättade, eller utförde några andra tjänster än att förstöra håret jag har lagt flera år på att växa ut.