Recensioner av Malle Hair

Bedömningar

, 31 december 2025

Jätte nöjd med Malle Hair!!!!!!
Skriva kommentar Rapportera recension

, 22 december 2025

Stockholms bästa frisörsalong. Kan varmt rekommendera Thomas.
Skriva kommentar Rapportera recension

, 06 december 2025

Väldigt nöjd med min hårfärg och klippning, personal som lyssnar och är väldigt kunnig. Rekommenderar stark
Skriva kommentar Rapportera recension

, 04 december 2025

Jag är otroligt nöjd, färgade håret sist där. Dom lyssnade på mina behov och fullföljde de. Fick även ögonbrynen stylade vilket jag inte räknade med. Men det ramade in ansiktet på ett helt annat sätt.
Skriva kommentar Rapportera recension

, offentliggjord mer än 2 år sedan

Extremt otrevlig personal. Dålig klippning med.
Skriva kommentar Rapportera recension

, offentliggjord mer än 2 år sedan

BÄSTA MALLE HAIR!!!! Tack för att ni tog hand om mitt hår, ni får 5 stjärnor av mig. Nöjd kund verkligen
Skriva kommentar Rapportera recension

, offentliggjord mer än 3 år sedan

Jag är jätte nöjd med Malle Hair
Skriva kommentar Rapportera recension

, offentliggjord mer än 3 år sedan

Är väldigt missnöjd med klippningen! Ville klippa bara topparna,blev så ojämt,speciellt på nacken,helt förstörd!
Skriva kommentar Rapportera recension

Känner du Malle Hair? Skriva en recension!

Dela dina erfarenheter med andra